Jóga Alsópáhokon

2022. április

14ápr17:0018:30Jóga AlsópáhokonJóga Alsópáhokon

Jóga Alsópáhokon

Részletek

Kezdő jóga óra Alsópáhokon

Művelődési Házban kezdő jóga foglalkozások indultak 2022. április 1-jén. Ha szeretnél csatlakozni, kérlek Itt válaszd ki a napokat és jelentkezz be az órákra! Nézz körül az órarendben, mert Hévízen, Sármelléken, Zalaváron és Zalaegerszegen is tartok jóga órákat. Jóga órákon 5 alkalmas bérlettel lehet részt venni, amit a Webshopban biztonságos felületen bankkártyával vagy a helyszínen készpénzben vásárolhatsz meg.

Mire figyelj közvetlenül a jóga óra előtt?

Ha megfogadod ezeket a javaslatokat, tanácsokat nagyban hozzájárulsz ahhoz, hogy a jóga óra kellemesen, zökkenőmentesen teljen el.

  • Jóga óra előtt ne fogyassz nehéz, zsíros ételeket. Nehéz ételek fogyasztása után azonban várj legalább négy órát!
  • Egy-két órával könnyen emészthető, felszívódó táplálékot vegyél magadhoz.
  • Érdemes jóga óra előtt is sok folyadékot inni és meglátogatni a mellékhelyiséget, hogy üres húgyhólyaggal kezdj el jógázni.
  • Ha az ászanák gyakorlása közben úgy érzed, hogy szükséges a hólyagürítés, akkor ne tartsd vissza a vizeletedet. Kérlek látogasd meg a mellékhelyiséget!
  • Viselj kényelmes, laza ruházatot! Öltözz át otthon, így ezzel sem megy el az időd.
  • Készülj fel arra, hogy mezítláb fogsz gyakorolni.
  • Hozd magaddal a jógaszőnyegedet! Saját jóga szőnyegen jógázni a leghigénikusabb.
  • Ha esetleg nincs jóga matracod vagy otthon felejtetted az sem gond. Ilyen esetekre pótszőnyeg mindig van nálam.
  • Jóga szőnyeg vásárlás, rendelés előtt állsz és nem tudsz dönteni? Nézd meg, tapintsd meg, próbáld ki az általam használt szőnyegeket, így könnyebb lesz a választás.
  • Relaxációhoz hozzál magaddal polár takarót, pulóvert, zoknit!
  • Gyakorlás alatt kérlek kapcsold ki vagy állítsd néma üzemmódba a telefonodat!
  • Érkezz időben, hogy pontosan elkezdhessük az órát!
  • Legyél kedves, türelmes, elfogadó a csoport többi tagjával szemben!
  • Gyakorlást lazítással, shavászanával kezdjük el és fejezzük be. Hullapóz megszünteti a fáradtságot. Ha fáradtan is érkezel van időd kipihenni magadat.
  • Jóga óra után igyál sok vizet!
  • Az ászanák gyakorlása után várj egy fél órát a zuhanyzással, fürdéssel, evéssel!
  • Legutolsó, de legfontosabb jó tanács: állj ki magadért, a gyakorlásodért. Gyakorolj hetente, rendszeresen!
  • Legyél nagyon hálás magadnak, ha eljutottál egy jógaórára, mert  egy újabb lépést tettél az egészséged megőrzéséért.

Folyamatos jóga gyakorlás eredménye a testi-, lelki-, szellemi-, frissesség, elevenség, könnyűség érzése. 

 

 

Bővebben

Idő

(Csütörtök) 17:00 - 18:30 CET

Cím

Go to Top